Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Tuesday, June 20, 2006

Tak začínám

Už jsme v Maddistonu téměř tři týdny, skoro jsme se usadili a tak mám čas sednout si k deníku. Budu psát český, neboť tento blog je určen mé drahé rodině, která je tak daleko a také mým kamarádům ve Vídni a v Čechách. Anglické nadpisy jsou tudíž jen pro orientaci 'náhodným příchozím'.

Our House
Náš dům stojí ve vesničce Maddiston, která je jak na jednu tak i na druhou stranu 25 minut vlakem do centra Glasgow a Edinburku. Scott pracuje v Glasgow (či jak tu čeští usedlíci říkají - v Glasgově), takže každé ráno sleduji velkým oknem v obýváku, jak projde předzahrádkou, zavře za sebou branku a vydává se směrem na nádraží. Je to pohoda, už žádné moje taxikaření, jak tomu bylo v Linlithgow, kde jsme doposud žili.
















Front garden, across the road primary school and nursery.
Předzahrádka a přes ulici mateřská školka a základka (za poštovní schránkou).




Kitchen with range stove.

Kuchyně s dveřmi do zadní zahrádky. V koutě stojí tzv. farmářská kamna. Mají i přihrádku na ohřívání talířů a na dělání vajíček na slanině.
















Outlook from our bedroom - can you see the sea?
Pohled z okna ložnice - v dálce je vidět mořský záliv.












Living room
Obývák












Tak, jsem u konce sil. Tenhle záznam mi trval dvě a půl hodiny. Takže dobrou.

1 Comments:

Blogger peloseko said...

Tak ti nevim jestli to ctu dobre,protoze ja vidim ten rohovy domek skoro kazdy den co jdu kolem ,ale nikdy jsem tam nevydel nikoho podobneho z fotek.A to uz tu z prestavkamy bydlim pres dva roky.Ma pritelkyne mi rika ze zna tady vsechny,ale asi ne.Jo a to bydlime pres ulici a asi padesat metru niz naproti policie.Hmm kdyby jsi chtela pokecat cesky tak nas navstiv .Tak zatim Alan a Melanie.ahoj

5:31 AM  

Post a Comment

<< Home