Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Wednesday, June 21, 2006

Upršená středa

Dnes skoro celý den propršelo. Byl silný vítr a můj (optimistický) odhad nejvyšší denní teploty - 18 stupňů. Dopoledne jsem jela nakupovat s dětmi do Falkirk, historického městečka, které je od nás asi 10 minut jízdy autem. Byl tak silný vítr, že jsem se v jednu chvíli nemohla s kočárkem pohnout dopředu. Zato vzduch velmi hezky voněl. Dnes večer jsem dělala smažený květák s minibramborama ve šlupce. Přišlo mi to velmi "evropské", či jak se tady říká: "takové jiné" ("so different") a myslí se tím to vídeňské (des is ober komisch). Scott si zdvořile vzal jednu minirůžičku, zbytek spořádaly děti a já. Už dochází strouhanka, nevím, kde tu seženu další!


First night in our new house
První noc v novém domě

0 Comments:

Post a Comment

<< Home