Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Saturday, July 01, 2006

Doma v Maddistonu

Tak jsme opět doma. Včera ráno jsme se vydaly ve dvou autech na dlouho cestu ze Thursa do Maddistonu. Andrea vzala Viléma a já jela s Annou. Byla jsem u cíle později než Andrea, protože Anně bylo po cestě jednou špatně. Tak jsme dělaly častěji zastávky. Na jedné z nich jsme si odpočinuly ve velmi tradičně vyhlížející Tomatin Inn. Měla jsem snad nejlepší scone, jaký jsem kdy ochutnala. Scone je sladký bochánek z kynutého těsta s rozinkami. Tento byl servírován horký s velkým množstvím šlehačky, jahodami a džemem. K tomu jsem měla dva šálky kávy a Anna delikátně usrkávala peprmintový čaj. Vypadala u toho hodně dospěle.

Večer přiletěl Scott z Londýna, kde byl na služební cestě. Vynořil se z východu ještě v košili a černých kalhotách s laptopem v baťůžku - cestoval velmi nalehko. Byl plný programovacích nápadů a také mi popisoval prostory jeho firmy, která se nachází ve středu Londýna. Jelikož byl jeho hotel nedaleko, tak si alespoň trošku užil cvrkotu velkoměsta, protože pracoval každý den do osmi hodin. Dostal nabídku, aby se přestěhoval do Londýna s celou rodinou, to ale zamítl.

Dnes ráno je ve znamení úklidu. Andrea se Scottem jeli s dětmi do Falkirku a já začala vybalovat naše zavazadla. Jako poslední jsem vzala na paškál Scottovu přiruční tašku. Měl v ní mimo jiné zabalené dvd 'Jak dostat tatínka do polepšovny'. Film je v češtině bez anglických titulků, ale Scott se na něj i tak moc rád dívá. Další znak jeho "poevropštění".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home