Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Tuesday, April 13, 2010

2010

A je to tady! Nezodpovědná matka opět zasedá o půl dvanácté v noci k počítači, aby napsala zprávu. Byť by jí mělo být jasné, že s takovým přístupem zítřejší ranní vstávání o půl šesté nemůže proběhnout hladce.

Po roce jsem našla chvilku (a chuť) přečíst si zápisky z minula a impulzivně přidávám krátkou noticku. Doufám, že budou následovat další. Źivot se dostává do normálních kolejí, jaro je tu a s ním více elánu. Děti se mění, my se Scottem taky. Prozatím jen střípky ze včerejška:

- Nastal dlouho očekávaný moment a Anně vypadl přední zub. Bohužel jí někam hned zapadl a ona zoufale lezla po zemi a volala: "Můj zub, můj zub".
- Koláček Sophie přišla do do ložnice a prohlásila: "Jsem měsíc!" Scott na to pro sebe: "V úplňku."
- Poprvé od podzimu jsem si šla v pondělí zaběhat. Urazila jsem pět km, lehce při tom konverzovala s děvčaty a se samozřejmostí jsem si smluvila další běh na úterý večer. Vytrvalý déšť, který se spustil v úterý odpoledne, jsem s nataženými sedacími svaly souhlasně kvitovala z pohodlí naší pohovky. Takže bohužel až ve středu!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home