Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Sunday, July 20, 2008

P.S.

Za necelých čtrnáct dní přijedou maminka s tatínkem. Už se nemůžeme dočkat. Anna mne každé ráno souží dotazem, zda už babi a děde přijede a když jí sdělím, že” Už jenom 12 dní..”, tak odpoví: “To mi zdá dlouho.”

Na zahrádce mně vykvetla omamně vonící květina jež se jmenuje “sweet William” (sladký Vilém).

Dnes večer Scott Annu po právu vytrestal, protože ignorovala jeho žádost o pomoc s úklidem v pokojíčku. Argumentovala tím, že “musí tancovat”. Když jí to Scott nakonec zarazil a pak ji jemně plácl, ozval se srdceryvný pláč. O pět minut později jsem slyšela z horní ložnice bujarý smích Anny a Viléma, zatímco já jsem seděla na schodech a konejšila rozčileného tatínka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home