Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Tuesday, March 11, 2008

Březnová zpráva

Je to už delší dobu, co jsem napsala svůj poslední záznam. V mezičase jsme měli na návštěvě Scottovu maminku, která přijela na tři dny a také moji maminku, která tu byla deset dní. Děti si užily babiček a já jsem měla milou společnost. V době, kdy tu byla maminka, jsme všichni marodili a zcela jsme se spolehli na její pomoc v podobě silných hovězích vývarů, tatarského bifteku, ranní kávy, snídaně pro děti, apod. No zkrátka, jak říkají Vídeňáci: hotel mama. Dostala jsem také darem cibulky do zahrady: lilie, frézie, gladioly a hyacinty. Mým snem je totiž tradiční britská předzahrádka s velikými terakotovými květináči a s tradičními odrůdami jako levandule, růže, popínavé růže apod. Pracuji na tom už druhé léto, a byť jsem zahradník amatér, moje zahrádka získává na charakteru.

Naše Sophie oslavila svoje první narozeniny. Dostala moc hezké hračky, o které se teď s Vilémem přetahuje a také tradiční narozeninový dort.
Všichni se připravujeme na Markovu a Claudiinu svatbu. Moc se těšíme, Anna by si svoje šaty neustále zkoušela a mimo jiné měla nápad, že by si strýce Marka mohla vzít ona. Minulý čtvrtek jsem dostala Markovo a Claudiino nádherné svatební oznámení, nad kterým mi dojetím vhrkly slzy do očí.

Budu muset končit, ale na závěr pár Anniných překlepů: „Chceš učesat jako Nastěnka nebo jako Martufuš?“ (Marfuša) „v krabuci“ (krabici). Dnes jí přišel dopis od dědečka ze Thursa. Anna před předáním kladla sérii otázek: „Jen pro mě? Ne pro Viléma? Ani pro Sofinku? Náhodou neotevřelas?“

Sophie - 1 year old

0 Comments:

Post a Comment

<< Home