Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Sunday, July 29, 2007

Krátká zpráva

Tak jsem se na chvíli utrhla a sedám si k počítači, abych sepsala pár vět pro blog. Jsem nahoře a právě třídím prádlo a z dola se ozývá Frank Sinatra a Scott Sinclair v duetu. Dobrá, Scott zpívá, tak já budu psát!

Nedělní ráno proběhlo nad očekávání produktivně. Děti vstaly v rozumnou hodinu a všechny (až na Sophii, která u nás už ležela) přišly k nám do postele. Vilém si velmi prakticky přinesl láhev marmelády a k tomu lžičku. Dnešek se obešel bez vylité kávy, převrácené skleničky s vodou či bez plýnek odložených o vteřinu dříve, než by bylo záhodno. Při dopoledním uklízení mi Anna krásně pomáhala – až doteď, když přišla s „osasonkovým kořenem“, jež má všeléčebné účinky. Protože jsem jí řekla, že mi může obvázat koleno, přísně se na mne podívala a řekla: „Spadlas?!“ „Příště musíš být víc opatrná.“ Scott, který právě procházel, se ptal: „Ošetříš mě také, paní doktore?“

Dnešní plán je následující: uklidit a nakoupit jídlo, cesta do parku a večer večeře se Scottovou maminkou, která k nám přijede na návštěvu. Jestli se mi mezi to podaří vpasovat odepsaní na maily, vystavení dvou faktur, učetnictví a vyplnění dvou formulářů, tak budu nadšená. A samozřejme blog: ráda bych se vrátila k naší dovolené, k britskému koloritu, který mne stále někdy dokáže překvapit a také k ženskému spolku, kam jsem začala docházet. Scott dozpívává poslední sloku, tak končím.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home