Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Monday, May 28, 2007

Burntisland

Dnes byl státní svátek a tak jsme se vydali na výlet. Už v deset hodin jsme seděli všichni v autě, mně pod nohama ležely tašky se svačinou a Scott se zaobíral mapou a hledal cíl dnešního výletu. Já navrhovala jet na jih, Scott na jihovýchod a nakonec jsme oba udělali kompromis a vydali se na sever do městečka St. Andrews. Protože ale Vilémovi bylo po cestě špatně, tak jsme zastavili v malebném pobřežním městečku Burntisland, kde jsme nakonec strávili celý den. Burntisland je ospalé město veliké asi jako Ivančice s typickými obchůdky, s nádhernou pobřežní promenádou a velikým plaveckým stadionem. Jednu výlohu místního pekařství jsem si pro ilustraci vyfotila a Scott se nestyděl přiznat, že je tímto mým přímým aktem šokován.

Naše pětičlenná parta se podívala témeř všude. Nejdříve tedy do kavárny, protože Sophie a Vilém spali a představa klidného popíjení kávy a pozorování pomalého tempa chodců nás se Scottem nadchla. Bohužel se věci vyvinuly jinak, jelikož se po přistavení kočárku ke kavárenskému stolku probudil Vilém i Sophie a tak jsem nakonec při kávě kojila, Scott kolébal v náručí nemocného Viléma a přitom vysvětloval Anně, proč musí sníst naservírovanou čočkovou polévku. Odpoledne jsme se prošli po nádherné mořské promenádě a na spáteční cestě se zastavili na kolotočích. Teď už jsou děti v limbu, já píši blog, Scott uklízí v kuchyni – a mně se ještě nechce končit se zápisem. Tak snad ještě pár perliček z úst naší Anny inspirovaných především DVD o hajném robátku. Včera ke mně přišla, sukni plnou kostek, jednu mi podala a řekla: „Chceš jahodu Robátko? řekla Jozefka.“ Předevčírem jsme kopaly na zahrádce a Anna mi vysvětlovala „potřebuji osenkový kořen“ – asi tentýž, kterým léčila Jozefka jelena Větrníka. V autě mě nechce nechat zpívat písničky z české kazety a nedávno mne uťala už u první sloky slovy: „Pst. Zpívám.“ Vilém se Anniným drzostem pilně přiučuje. Také si s Annou hrozně rád hraje na honěnou, přičemž Anna předstírá, že ho nemůže dohonit a když si Vilém poplete směr honičky, tak ho dobrosrdečně změní taky. Sophie se směje téměř vždy, když na ní promluvím a je celkově nejméně náročný člen rodiny. Úplné zlato.

typical bakery



Burntisland - beach

0 Comments:

Post a Comment

<< Home