Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Sunday, July 09, 2006

A máme knedlíky!

Právě jsem dovařila švestkové (tedy spíš blumové) knedlíky. Inspirovat jsem se nechala Ignátem Hermannem, četla jsem dnes ráno „Před padesáti lety“, což je sbírka fejetonů z devatenáctého století. Ty knedlíky tam autor popisoval tak plasticky, že jsem si je musela pro sebe uvařit taky. Jsem totiž sama doma, Scott vzal děti za svými kamarády do Aberdeenu a já tím pádem už od pátku popouštím uzdu svým středoevropským chuťovým buňkám. Včera to byly nudle s mákem (mletým mlýnkem na sůl) a taky česneková pomazánka. Dnes ty knedlíky a chystám se na bublaninu.

Scottův výlet do Aberdeen byl nenadálý. V sobotu k nám měl totiž přijít sádrař Derek, ale ten se ve čtvrtek omluvil a tak Scott zavolal svým kamarádům z dětství, Richardovi a Jamesovi, řekl jim, že přijede a také že by sebou vzal děti. Oba hned souhlasili a tak se Scott v pátek po práci vydal na tříhodinovou cestu. V sobotu večer mi pak s pýchou sdělil, že jsou Anna a Vilém dva andílci, prý úžasně poslouchali a večer byli tak unavení, že padli do peřin a nechali pány hrát počítačové hry až do bílého rána.

Na fotce James, Scott a Richard při výstupu na jeden z vrcholků u Fort Williams, květen 2006.
James, Scott and Richard hiking, Fort Williams, May 2006




Zpátky k dnešku. Kromě vaření jsem dnes také stihla napsat plno mailů a zasadit na zahradě koření. Snad mi vykvete: pažitka, kopr, tymián, bazalka a petrželka. Každopádně to bude první test mých zahradnických schopností. Zahradničení mne moc baví, především proto, že jsem zdědila zahrádku v dobrém stavu, která potřebuje jenom udržovat. Přesto mám velké plány: chci vysadit krušpánek podél plotu a místo rostliny mně neznámého jména, která se jen plazí a vypadá napůl odumřele, chci vysadit růže.

Ve středu odjížděla domů Andrea. Tahle fotka je z úterý večer. Seděli jsme na lavičce na zadní zahrádce a popíjeli večerní čaj.
Andrea and Scott having a cuppa after tea.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home