Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Tuesday, July 11, 2006

Našli jsme paní na hlídání

Byla to fuška a bylo to nutné. V pondělí se na mne na doporučení paní Aleny z Edinburku obrátila tlumočnická agentura s tím, zda bych mohla tlumočit u vrchního soudu v Glasgow. Moji reakci si každý zapálený tlumočník (a nebo taky jak říká teta Marta: „don tlumok“) dokáže jistě představit: „Určitě. Ráda!“ Hned po této zprávě jsem se chopila seznamu registrovaných paní na hlídání a začala obtelefonovávat abecedně všechny v okolí. Když už jsem byla asi po patnácté odmítnuta, ozvala se v telefonu paní, která měla volná místa. Dnes ráno jsem se k ní tedy s dětmi vydaly. Sharon žije ve vesničce Polmont, která je asi jen 3 minuty jízdy autem. Její dům se nachází v pečlivě opečované části, v domě má hernu, dvorek plný hraček a sama vypadá dobře. Anně a Vilémovi se nechtělo po hodině odejít, protože si hráli s dětmi a novými hračkami. Domluvily jsme se, že děti mohu v pátek přivézt, odjet do Glasgow a potom si je opět vyzvednout. Od přístího týdne pak začnou děti chodit jedno dopoledne na 4 hodiny.

Kromě této akce jsme dnes také stihli procházku v lese a to ve čtyřech, i se Scottem. Přišel totiž domů dříve. Anna najednou přišla do kuchyně a rozčileně mi říkala: „tatínek, tatínek“. Nevěnovala jsem tomu ale pozornost, protože v pět hodin Scott doma nikdy není. Dál jsem umývala nádobí a až po pár minutách, když jsem šla zanést věci do obýváku, jsem úlekem málem poskočila, když jsem viděla pánské černé boty za dveřma. Byl to Scott a jeden z jeho vtípků. Hned jsme vyrazili do přírodní rezervace, která je odsud jen kousek. Hlavním důvodem nebyl ani tak čerstvý vzduch, jako spíš mykologické nadšení. Doufali jsme v houfnou úrodu hřibů, kuřátek atd. Bohužel nebyla ani babka, což Annu vůbec neodradilo a dál se honila po lesní cestě. Viléma to také nerozrušilo, seděl celou dobu v kočárku, odmítal chodit a jen líně pozoroval ubíhající kapradí.

Teď večer mi právě zavolala moje nová známá z Maddistonu, Fiona, že se poptala u svého zubaře, který ji sdělil, že nabírá 10 nových pacientů na státní pokladnu. Dala mi jeho číslo, ať mu hned zavolám, neboť státem placených zubařů je tady poskrovnu.

A ještě: chci krátce tlumočit, projít si podklady na přípravu a umýt si vlasy. Jelikož je 8:45, tak pravděpodobně stihnu jen jeden bod. Váhám.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home