Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Tuesday, July 25, 2006

Máme v rodině dalšího lékárníka!

Ráno jsem se probudila s myšlenkou na Marka, který dnes dělal diplomovou zkoušku. Bylo osm, tedy devět v Rakousku a Markovi začínala zkouška v 9:30. Se Scottem jsme se dohadovali, jak se Mára asi cítí a jak vše bude probíhat. No a když jsem Markovi zavolala na mobil v 10:20, tak měl pro mne zprávu: dostal za jedna z diplomové zkoušky a za jedna za diplomovou práci. Takže: lépe už to nešlo. Určitě to důkladně oslaví, ale ještě jednou, za nás za všechny: „Mářo, gratulujeme!“

Dnešek probíhal hladce, až na to, že máme porouchané auto a tak jsem nákup musela udělat ručně. Nevadí mi to, samozřejmě, ale v dnešní situaci, kdy většina populace jezdí nakupovat do supermarketu, nenabízí venkovské obchody široký výběr. Zato řezník je v sousední vesnici perfektní. Na stěně řeznictví mu visí asi 20 diplomů a tak jsem očekávala, že to bude někdo starší. Je to asi třicetiletý mladý muž v modrobíle kostkované zástěře a čepičce a s úsměvem na tváři. Maso má nádherně naaranžované a zítra se u něj pravděpodobně stavím, abych koupila čínská žebírka. Když jsme u jídla, tak dnes jsem dělala mořskou tresku, která ještě voněla mořem. S marinádou z čerstvé bazalky, tymiánu, citronu, česneku a olivového oleje. K tomu mladý špenát a bílý chléb. A taky jsem pekla chléb, na zahrádce mi totiž začíná rašit pažitka a tak už se těším, jak si ji hojně nasypu na chleba s máslem.

Ještě krátce k víkendu. Jely jsme s kamarádkami z Linlithgow do zámku Stobo na zotavovací dovolenou. A realita předčila veškeré sny, neboť zámek je situován v krásném parku, který má rozsáhlou japonskou zahradu. Když jsme přijely, tak se hned vyhrnuli nosiči zavazadel. Na pokoji (spaly jsme po dvou) pak každou z nás čekal nadýchaný bílý župan, který jsme si hned oblékly a vydaly se k bazénu, jehož jedna strana byla plně prosklená a tak člověk plaval a díval se přitom do údolí a lesů. Kromě bazénu se návštěvníkům nabízely sauny, vířivka, masážní bazén. Ve sprchách byly k dispozici šampón a kondicionér, odličovací mléko, hydratační krém apod.
Jídlo bylo podobně vybrané. Ochutnala jsem mořský jazyk, ráno jak tradiční skotskou, tak i kontinentální snídani a k obědu roastbeef (ten studený, jak ho umí dělat maminka).

Po cestě zpátky jsme ještě zašly do kina na film mizerné kvality s Jennifer Aniston (The Break-up) a pak jsme se už opravdu všechny moc těšily domů.

Hrad Stobo
Stobo Castle


Japonská zahrada
Japanese Garden


Kamarádky z Linlithgow a já
Valerie, Lindsey, Kerry, I, Georgina

0 Comments:

Post a Comment

<< Home