Katčin blog

Pro moji rodinu a přátele.

My Photo
Name:
Location: Wien, Austria

Saturday, October 28, 2006

Po promoci

Nejdřív zápis z pondělí, 20.11., kdy jsem čekala na soud v internetové kavárně:

Zpátky v Elephant House

Je devet patnact rano, sedim v internetove kavarne blizko vrchniho soudu a cekam na preliceni, ktere ma zacit v deset. Kolem se rozleva vune cerstve prazene kavy a muj hrozinkovy snek take vypada vabive. Jsem tu hlavne proto, abych si vytiskla podklady, tak doufam, ze panove u baru brzy zprovozni tiskarnu.

Vcerejsi nedele byla POHODOVA. Udelali jsme si s Vilemem bene, hrali jsme si na zahradce, Vilem pak jedl hrozinky, sedel na schodech, ignoroval me volani, aby mi prisel dat pusinku a sledoval auta. Take jsme sli na prolezacky a protoze Vilem trval na auticku, tak jsem celou cestu do kopce v podrepu tlacila Vilema na jeho miniaturnim aute. Mluvila jsem se Scottem, ktery mi licil, jak si cela rodina v nedeli vysla do termalniho bazenu Oberlaa a v sobotu sli panove na billiard, pricemz tatinek vyhral. Mimochodem, kdyz jsem v sobotu mluvila s maminkou na telefonu, tak jsem slysela, jak Anna prisla do predsine a rekla: "all done". Maminka se ji zeptala: "Co je to, all done?" a Anna, nez jsem ji to mohla vysvetlit rekla: "Anna hotova". Moje mala tlumocnice!
Uz se tesim, az dnes prileti. Nemuzu se dockat, jen doufam, ze se soud nepotahne celou dobu, co tu bude maminka.


Po promoci

Scott a Anna už jsou zpátky a s nimi přijela na deset dní maminka. Jela jsem je vyzvednout do Glasgow Prestwick v pondělí odpoledne.
Po cestě mi líčili dojmy a tak to krátce shrnu. Kromě rodičů, babičky, Scotta a Anny přijeli: strýc Jožka a teta Marcelka, s nimi Eliška, dále strýc Jarek a teta Marta, strýc Milan a teta Hana. Promoční obřad proběhl velmi důstojně, zazněla řeč v latině a akademici byly vyzvání, aby poděkovali svým rodičům. Z celého popisu vyznělo, jako by snad promoce farmaceutů probíhala velkolepěji, než promoce magistrů filozofie (alespoň si nepamatuji, že by nám zpívali Gaudemaus igitur), nuže tedy dobrá. Po promoci následovala lahodná krmě nedaleko univerzity a následný odjezd rodiny domů. Na ilustraci přikládám pár fotek na konci záznamu.
V tomto týdnu jsem tlumočila pravidelně u soudu (stále ten proces s obchodníkem s prostitutkami), maminka byla jednou v Edinburku a jednou jsme spolu byly v Linlithgow na kávě. Včera večer maminka hlídala a tak jsme si se Scottem vyrazili z kopýtka ve Falkirku, šli jsme na thajskou večeři a pak na film o mafiánech. Říkala jsem Scottovi, když jsme si kupovali lístky, že mám pocit, jako bych se nechala přemluvit k jízdě na horské dráze (na které se pravidelně bojím a je mi špatně). Ale stálo to za to, film se jmenoval The Departed, s J. Nicholsonem, M. Damonem, L. Dicapriem. Doporučuji.

Kdo je čí miláček?
My brother Marek (Mag. pharm) and Anna










,
Maminka a Scott
My mum and Scott

Two gentlemen and a lady















Celá spočnost
My family

0 Comments:

Post a Comment

<< Home